Kolay İade - Sıkça Sorulan Sorular
Victoria´s secret
KOLAY İADE
İade kodumu nasıl oluşturabilirim?

Hesabım sayfasındaki İki alandan iade talebi oluşturabilirsiniz;

- “Siparişlerim” başlığı altında ilgili siparişinizi seçerek “Kolay İade ” butonuna tıklayabilir veya
- “İade Taleplerim” başlığı altından “Yeni Talep Oluştur” butonuna tıklayabilirsiniz.

Bu alanlardan iade edilmek istenen ürün(ler) ve nedeni seçilerek iade talebinizi oluşturup iade kodu alabilirsiniz

Eğer üyeliksiz alışveriş yaptıysanız “Üyeliksiz Kolay İade” sayfasından iade talebinizi oluşturabilirsiniz.

İade kodumun geçerlilik süresi ne kadar?

İade kodunuz oluşturulduktan sonraki 7 gün geçerlidir.

İade kodu sadece mağazadan iade işlemi için mi geçerli?

İade kodu oluşturduğunuz ürün(lerin) iade işlemini, İade Şartları sağlandığı takdirde ister seçili mağazalarımızdan ister Sürat Kargo şubesinden ücretsiz gönderebilirsiniz

İade yapabileceğiniz mağazalar: Ankara Panora, Antalya Land of Legends, İstanbul Akasya, Cevahir, Emaar, Mall of İstanbul, Vadi İstanbul, Zorlu Center ve İzmir Karşıyaka Hilltown.

Siparişimdeki her ürün için ayrı iade kodu oluşturmam gerekir mi?

Siparişinizin tamamı veya ilgili sipariş içerisindeki birden fazla ürünün iade talebini aynı anda oluşturabilirsiniz. Bu durumda size tek bir “iade kodu” verilecektir ve ilgili kod ile seçtiğin ürünleri tek seferde Sürat kargoya veya seçtiğiniz mağazaya vermeniz gerekmektedir.

Aynı sipariş içerisindeki ürünler için, farklı zamanlarda oluşturulan iade taleplerinde her bir iade işlemine dair ayrı bir iade kodu oluşturulmaktadır.İlgili ürüne ait iade kodu ile birlikte iadenizi yapmanız gerekmektedir.

İade kodumun süresi doldu, nasıl yeni kod alabilirim?

İade kodunuz oluşturulduktan 7 gün sonra geçerliliğini yitirir. Bu süre içerisinde iadenizi Sürat kargo şubesine ya da seçtiğiniz mağazaya teslim etmediyseniz ve fatura tarihinden itibaren 14 günlük iade süresi içerisindeyseniz, yeniden iade talebi başlatarak ücretsiz iade gönderi kodunuzu alabilirsiniz.

Oluşturduğum iade kodunu kaybettim, ne yapmalıyım?

İade kodu bilgisini paylaştığımız e-posta ve SMS’i kontrol edebilirsiniz. Eğer üyeliğiniz var ise, hesabınızdaki “İade Taleplerim” sayfasından da iade kodunuzu görüntüleyebilirsiniz.

İade kodu oluşturduktan sonra iade yapmaktan vazgeçtim, ne yapmalıyım?

İade talebiniz için oluşturulan iade kodunu ilk yarım saat içerisinde kendiniz iptal edebilirsiniz ya da iade kodu iptal talepleriniz için Victoria’s Secret Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. İade gönderimini yapmadığınız durumda iade kodunuz 7 gün sonrasında otomatik olarak iptal olacaktır.

İki farklı siparişim için iade kodu oluşturdum, ürünlerin hepsini aynı paket içerisinde iade edebilir miyim?

Oluşturulan her bir iade koduna ait ürünlerin ayrı paketlerde iade edilmesi gerekmektedir. Aynı iade koduna sahip tüm ürünler, aynı paket içerisinde, tek seferde seçilen mağazadan ya da Sürat kargo ile gönderilerek iade edilmelidir.

Mağazadan iade edeceğim ürünleri paketlemem gerekir mi?

Evet, mağazadan iadesini gerçekleştireceğiniz ürünleri paketleyerek teslim etmeniz gerekmektedir.

Siparişimdeki ürün(ler)de bir hasar tespit etmem halinde kod ile iade yapabilir miyim?

Siparişinizdeki ürün(ler)de bir hasar tespit etmeniz sebebiyle iade yapmak isterseniz, talebiniz ile ilgili Victoria’s Secret Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Kampanyalı ürünlerin iadesini iade kodu ile gerçekleştirebilir miyim?

Birbirine bağlı veya hediye ürün kampanyalarında, iade taleplerinin kampanya mekanizmasını bozması durumunda iade talebi esnasında hediye ürün ve bağlı ürünler otomatik seçilecektir. Kampanyaya bağlı tüm ürünler iade gönderilmedi ise iade işlemi gerçekleşemeyecektir. Örneğin; X Al Y Öde, XX TL ve üzeri alıma XX Hediye, X Adet Y TL benzeri kampanyalar.