Sıkça Sorulan Sorular
İADE VE DEĞİŞİMLER
İade politikanız nedir?

İade Politikamız, müşteri memnuniyeti ilkemiz gereği 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 27 Kasım 2014 tarihli Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik ile diğer ilgili kanun ve yönetmelikler kapsamında düzenlenir. Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i İade Şartlarına uyması halinde teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Paketini açtığım ürünü iade edebilir miyim?

Aşağıdaki hallerde iade kabul edilmemektedir:

  • Siparişinizde yer alan orijinal paket, kutu ve ambalajların (örneğin parfüm, hediye setleri vb.) hasar görmüş olması
  • Size iletilen aksesuarların tümünün eksiksiz olarak gönderilmemiş olması,
  • Siparişinizde yer alan ürünlerin kullanılmış olması
  • Tekrar satılabilirliğinin bozulmuş olması,
  • İade gönderisinin kendi özel kutusunda gönderilmemesi.

Kullanılmamış ve içinde hijyen bandı bulunan bikini altları ve mayolarda, ambalajı hasar görmemiş ve eksiksiz olarak iletilen, tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerde iade yapılmaktadır.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Online olarak ya da mobil uygulamadan olarak satın aldığım bir ürünü nasıl iade ederim?

İnternet sitemiz ya da mobil uygulamamız üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerinizi için Victoriassecret.com.tr ve mobil uygulama üzerinden kolay iade seçeneği ile iade etmek istediğiniz ürün/ürünleri seçerek iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. Ürünlerinizi sizinle paylaşılan iade kodu ile 7 gün içerisinde Sürat Kargo şubesine veya seçmiş olduğunuz mağazamıza teslim etmeniz gerekmektedir. İade Kodunuzu ürünlere ait kutunun üzerine kargo yetkilisi veya mağaza görevlisi tarafından kolayca görünecek, okunacak ve silinmeyecek şekilde yazmanızı rica ederiz.

Sürat Kargo İletişim Numarası: 0850 202 02 02

İade edilecek ürünlerin, orjiinal paket, kutu ve ambalajlarının (örneğin parfüm, hediye setleri vb.) hasar görmemiş olması, iletilen aksesuarların tümünün eksiksiz olarak gönderilmesi, içinde hijyen bandı bulunan bikini altları ile mayoların kullanılmamış, ambalajının hasar görmemiş olması, eksiksiz olarak iletilmesi ve tekrar satılabilirliğinin bozulmamış olması gerekmektedir.

Eğer ürünün faturası kurum adına düzenlenmiş ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV” şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Victoria’s Secret İade Kodu nedir?

 

Hesabım sayfasındaki İki alandan iade talebi oluşturabilirsiniz;

Websitemizdeki hesabım sayfasındaki ya da mobil uygulamamızda bulunan “Diğer” bölümünden iki alandan iade talebi oluşturabilirsiniz;

- “Siparişlerim” başlığı altında ilgili siparişinizi seçerek “Kolay İade ” butonuna tıklayabilir veya
- “İade Taleplerim” başlığı altından “Yeni Talep Oluştur” butonuna tıklayabilirsiniz.

Bu alanlardan iade edilmek istenen ürün(ler) ve nedeni seçilerek iade talebinizi oluşturup iade kodu alabilirsiniz

Eğer üyeliksiz alışveriş yaptıysanız “Üyeliksiz Kolay İade” sayfasından iade talebinizi oluşturabilirsiniz.


Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Siparişimi teslim aldım; fakat teslim edilen ürünler doğru değil. Nasıl iade edebilirim?

Konu ile ilgili olarak 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Ürünümü iade etmek istiyorum. Müşteri hizmetlerine konu ile ilgili bildirim yaptım. Ne kadar zaman içerisinde ürünleri kargoya vermek zorundayım?

Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i iade şartlarına uygun olduğu takdirde teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilir.
İade edilen ürünün kargo bedeli, Sürat Kargo’yu ya da mağazadan iadeyi tercih etmeniz ve iade kodunu belirterek göndermeniz halinde tarafımızdan karşılanacaktır.

Sürat Kargo İletişim Numarası: 0850 202 02 02


Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

İnternet sitenizden aldığım bir ürünü mağazanızdan iade edebilir miyim?

Victoria's Secret internet sitesi ya da mobil uygulamamız üzerinden yapılan alışverişler Victoria's Secret mağazalarında web sitesi ve mobil uygulama üzerinden "Kolay İade Talebi" oluşturularak iade edilebilir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edilmektedir. Ürünün yasal süre içerisinde tarafımıza ulaştırılmış olması kaydıyla iade işleminiz talep tarihinden itibaren 30 gün içerisinde tamamlanır. Kabul edilen iadelerin ücretleri de yine bu süre içerisinde olmak koşulu ile bankaya iletilmektedir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve www.victoriassecret.com.tr’nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

Aşağıdaki Ürünlere ilişkin olarak, kullanılmamış olsa dahi, kanunen cayma hakkı bulunmamaktadır:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan ürün veya hizmetler,
b) Alıcı’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler),
c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış, kullanılmış veya denenmiş olduğundan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, vücut kremi, vücut yağı, vücut losyonu, külot, bodysuit, teddy, silikon sütyenler, korseler ve tüm alt-üst iç giyim setleri vb.ürünler,
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
e) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler,

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Kampanyalı ürünlerin iadesi nasıl yapılmaktadır?

Kampanyalı ürünlerin iade edilmesi durumunda, her türlü indirim ve/veya her türlü ödül puanı vb. gibi kampanya şartları ortadan kalkacaktır. Promosyonlu veya kampanyalı ürünlerde parçalı iade kabul edilmemektedir. İade durumunda kampanyaya dahil olan ürünlerin toplu olarak iadesi gerekmektedir.

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Ürün(ler)inizin iadesinde, ürün ile birlikte teslim edilen faturanın arkasında yer alan İade Talep Formunu eksiksiz olarak doldurmanız ve iade edeceğiniz ürün(ler)i Sürat Kargo Victoria’s Secret İade Kodu ile birlikte gönderdiğiniz taktirde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. Sürat Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmayacaktır.

Ürün iadelerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?

Aynı siparişe konu olan tüm ürünlerin iade edilmesi halinde, kargo bedeli tarafınıza iade edilecektir. İçerisinde “Hediye Paketi” bulunan siparişlerde hediye paketi iade edilemez ürün kategorisine girdiğinden kargo iadesi yapılamamaktadır. Detaylı bilgi için İade Şartlarını okumanızı rica ederiz.

Yurtdışı ve/veya havalimanı mağazalarından aldığım Victoria’s Secret ürünlerinin Türkiye websitesi üzerinden ya da Türkiye mağazalarından değişim ya da iade işlemlerini yapabilir miyim?

Yurtdışı ve/veya havalimanı mağazalarından alınan Victoria’s Secret ürünlerinin değişim ya da iadesi Türkiye websitesi, Türkiye mobil uygulaması üzerinden ya da Türkiye mağazalarından yapılamamaktadır.

Tebrik Kartı
Tebrik kartı ücretli midir?

Tebrik kartları ücretsizdir.

Tebrik kartı seçebilmek için hediye paketi alınması zorunlu mudur?

Hediye paketi satın alınmasa da tebrik kartları siparişlere ücretsiz olarak eklenebilir.

Siparişimin hangi aşamasında tebrik kartı ekleyebilirim?

Tebrik kartlarını sepetin ilk aşamasında, sepetinizdeki ürünlerin altında bulunan alandan ekleyebilirsiniz. Tebrik kartları, sipariş işlemi tamamlandıktan sonra siparişe eklenemez. Eğer tebrik kartı eklemeyi unuttuysanız dilerseniz siparişinizi iptal edip yeniden bir sepet oluşturarak, sepet aşamasında dilediğiniz tebrik kartını ekleyip yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

Siparişimi iade etmem durumunda tebrik kartını da iade etmeli miyim?

Hayır, tebrik kartını iade etmenize gerek yoktur. İade kargonuzla sadece ürünlerinizi göndermeniz yeterlidir.

Siparişimi hediye paketi ile gönderebilir miyim?

Siparişinize hediye paketi ekleyerek hediye paketi yapılmasını sağlayabilirsiniz. Sepet aşamasında Hediye Paketi opsiyonunu seçtiğiniz takdirde hediye paketiniz otomatik olarak siparişinize eklenmektedir ve sepetinizdeki ürünler tek bir hediye paketi yapılarak gönderilecektir.

Victoria’s Secret, operasyonel süreçler veya stoklar nedeniyle, yoğun dönemlerde hediye kutusu seçim opsiyonunu kaldırma hakkını saklı tutar. Bu durumlarda hediye paketi sepete eklenemeyecek veya sonradan gönderilemeyecektir.

Hediye paketi ücretli midir?

Evet ücretlidir.Victoria’s Secret Hediye Paketi 40 TL'dir.

Farklı hediye paketi seçenekleriniz var mıdır?

Hediye paketlerimiz tek çeşit olup, websitemizdeki ve mobil uygulamamızdaki görsellerde olduğu gibi Victoria’s Secret logolu ve ikonik pembe çizgilidir.

Hediye paketi için farklı ebatlarda seçenekleriniz var mıdır?

Farklı ebatlarda hediye paketi seçenekleri bulunmaktadır. Satın almış olduğunuz ürün ya da ürünlerin boyutuna en uygun hediye paketi seçilerek tarafınıza gönderilecektir. Hediye paketinin ebadı sistemsel olarak belirlenmektedir, sipariş aşamasında seçim yapılamamaktadır.

Siparişime hediye notu ekleyebilir miyim?

Siparişinize Victoria’s Secret tebrik kartlarımızdan ekleyebilirsiniz. Tebrik kartları ücretsizdir. Bunların dışında kişisel hediye notu eklenememektedir.

Hediye olarak gönderilen bir ürünün iade süresi ne kadardır?

Hediye olarak gönderilen ürün de diğer ürünlerle aynı iade prosedürlerine sahiptir. İade şartlarına uygun olduğu sürece 30 gün içerisinde iade edilme hakkı bulunmaktadır. Detaylı iade şartları için tıklayın.

Hediye paketini iade edebilir miyim?

Hediye paketlerinde iade mümkün değildir. Detaylı bilgi için İade Şartlarını okumanızı rica ederiz.

HESABIM
Sipariş geçmişimi nerede bulabilirim?

Siparişlerinizi internet sitemizi ve mobil uygulamamızı kullanarak istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz. Sadece aşağıdaki adımları takip ediniz:

Web sitemizde:
1. Web sitemize giriş yapın ve sayfanın üst sağ köşesindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.
2. Sayfanın solundaki “Siparişler” linkine tıklayın. Burada sipariş geçmişlerinizi görebilirsiniz.

Mobil uygulamamızda:
1. Mobil uygulamaya giriş yapın ve sayfanın sağ alt köşesindeki “Diğer” sekmesinden “Hesabım” kısmına tıklayın.
2. Sayfanın “Siparişler” başlığı altında yer alan “Tüm Siparişlerim” linkine tıklayın. Burada sipariş geçmişlerinizi görebilirsiniz.

Siparişlerinizi takip edebilmek için, siparişiniz kargoya verildikten sonra size gönderdiğimiz “Siparişiniz Kargoya Verildi” e-postasını kontrol etmeniz gerekecektir. E-posta içerisinde siparişlerinizi takip edebilmeniz için gerekecek bir link ve takip numarası olacaktır. Bunları e-postanın içerisinde bulduktan sonra, lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.

“Siparişiniz Kargoya Verildi” e-postanızdan Takip Numarası’nı kopyalayın ve aynı e-postanın içindeki linke tıklayın. Bu sayfada e-mail adresinizi ve sipariş numarasını girerek, kargonuzun durumunu sorgulayabilirsiniz.

Üyelik Bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

www.victoriassecret.com.tr adresinden mobil uygulamanız üzerinden üye girişi yaparak üyelik bilgilerinizi düzenleyebilirsiniz. Websitesinden; “Hesabım > Üyelik Bilgilerim” kısmından, mobil uygulamamızda ise “Diğer > Hesabım > Hesap Bilgilerim” alanlarından üyelik bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

1.Üye giriş ekranında “şifremi unuttum” linkine tıklayın.
2.E-posta adresinizi yazarak size gelecek şifre sıfırlama e-postasındaki adımları takip edin veya konu ile ilgili olarak 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Web sitemiz üzerinden:
1.Web sitemize giriş yapın ve sayfanın en üzerindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.
2.Sayfanın solundaki “Hesap Ayarlarım” sekmesinin altında yer alan “Şifre Değiştir” linkine tıklayın ve ekrandaki adımları takip edin.
Mobil uygulama üzerinden:
1.Üye girişi yapın ve “Diğer > Hesabım” kısmına tıklayın.
2.Sayfada “Hesabım” başlığı altında “yer alan “Şifre Değiştir” linkine tıklayın ve ekrandaki adımları takip edin.

Dilerseniz konu ile ilgili olarak 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

www.victoriassecret.com.tr ’nin ana sayfasındaki “ÜYE OL” veya “GİRİŞ YAP” linkine tıklayarak ya da mobil uygulamamıza giriş yaptıktan sonra “Diğer > Hesabım” alanına tıklayarak, üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz.

Artık ileti/bülten almak istemiyorum, nasıl iptal edebilirim?

İnternet sitemizi kullanarak veya sizinle paylaşılan iletilerdeki yönlendirmeler doğrultusunda dilediğiniz zaman üyelikten çıkabilirsiniz. İnternet sitemize üye iseniz sitemize gelip hesabınıza giriş yaparak aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

Websitemizde:
Sayfanın üst bölümünde bulunan “Hesabım” linkinin üzerine tıklayın.
“Üyelik Bilgilerim” linkine tıklayın ve “Kaydet” butonunun üstünde yer alan kutulardan tercihinizi belirleyip kaydedin.
Herhangi bir zamanda bildirimlere yeniden üye olmak isterseniz, sadece bu bölüme gidin ve ilgili kutucukları işaretleyerek “Kaydet”e tıklayın.
Mobil uygulamamızda:
Sayfanın alt bölümünde bulunan “Diğer > Hesabım” linkinin üzerine tıklayın.
“Hesap Bilgilerim” linkine tıklayın ve sayfanın en altında yer alan kutulardan tercihinizi belirleyip kaydedin.
Herhangi bir zamanda bildirimlere yeniden üye olmak isterseniz, sadece bu bölüme gidin ve ilgili kutucukları işaretleyerek “Kaydet”e tıklayın.

Internet sitemize üye değilseniz, elektronik posta listesinden çıkmak için sizinle paylaşılan elektronik postadaki linki tıklamanız, SMS listesinden çıkmak için ise size iletilen SMS’teki yönlendirmeleri uygulamanız yeterlidir.
Yukarıdaki yönlendirmeleri uyguladığınız takdirde markamız ve kampanyalarımız ile ilgili iletiler tercih etmediğiniz kanallardan tarafınız ile paylaşılmayacaktır.

Neden Victoria's Secret® hesabına ihtiyacım var?

Sipariş verebilmek için Victoria’s Secret hesabınız olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz. Sadece “Üyeliksiz Devam Et” seçeneğine tıklayın; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir. Ancak Victoria’s Secret hesabı oluşturmanız, alışverişinizi tamamlamak için geri geldiğinizde sizin için daha kolay olması anlamına gelmektedir. Sadece belirlediğiniz e-posta ve şifre ile birlikte giriş yapmanız gerekmektedir ve adresiniz gibi detaylarınız saklanmaktadır. Mobil uygulamamız üzerinden üyeliksiz alışveriş yapılması mümkün değildir.

Hesabımı nasıl silebilirim?/Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabınızı silmek için lütfen 0850 216 87 87 telefon numarasından arayarak bizimle iletişime geçin.

Websitesinde ki üyeliğimi mobil uygulamada da kullanabilecek miyim?

Evet, daha önce web sitesi üzerinden oluşturulmuş tüm üyelikler mobil uygulamada da kullanılacaktır. Aynı e-mail ve şifre ile kullanıcılar “Diğer” ikonu altında ki “Hesabım”a tıkladıklarında açılan ekrana üyelik detaylarını girerek hesaplarına ulaşabilirler.

Kişisel bilgilerim güvende mi?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi Üyelik ve Gizlilik Sözleşmesi bölümünde bulabilirsiniz.

SİPARİŞLER
Telefonla sipariş verebilir miyim?

Siparişlerinizi sadece internet sitemiz ve mobil uygulamamız üzerinden oluşturabilirsiniz. Telefon kanalıyla sipariş verme uygulamamız bulunmamaktadır.

Siparişimin başarıyla tamamlandığını nasıl öğrenebilirim?

Siparişinizin tamamlandığından şu şekillerde emin olabilirsiniz:

- Ödeme onayını verdikten sonra karşınıza gelen ekranda siparişinizin onaylandığını ve sipariş numaranızı görebilirsiniz.
- E-posta adresinize gönderilen Siparişiniz Alındı ve Siparişiniz Onaylandı e-postalarından takip edebilirsiniz.
- Siteye üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım > Siparişlerim” sayfası altında siparişinizin durumunu ve detaylarını görebilirsiniz.

Siparişimin onaylandığını belirten e-postayı neden almadım?

Konu ile ilgili olarak 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Sitenize üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Websitesi üzerinden alışveriş yapabilmek için Victoria’s Secret hesabınızın olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz. Sadece “Üyeliksiz Devam Et” seçeneğine tıklayarak; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir. Mobil uygulamamız üzerinden ise alışverişi tamamlayabilmeniz için üyelik oluşturmanız ya da var olan üyeliğinize giriş yapmanız gerekmektedir. Dilerseniz bültenlerimize üye olarak size özel kampanya ve promosyonlarımızdan haberdar olabilirsiniz.

Aradığım ürün stoklarınızda kalmamış gözüküyor ne yapabilirim?

Stoklarımız belirli aralıklarla güncellenmektedir. Aradığınız ürüne mağazalarımızdan da ulaşabilirsiniz. Size en yakın Victoria's Secret mağazasına websitemizin en altından yer alan linkten veya mobil uygulamamızın “Diğer” sekmesi altında ki Mağazalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz.

Sitedeki kullanım koşulları, sözleşmeler vb. metinleri nerede bulabilirim?

Konu ile ilgili daha detaylı bilgilere buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Ürün siparişi verilirken, ürün(ler)e ait bilgiler (özellikleri,ürün kodu, fiyatı vb.) ürün sayfasında yer alır.
Sipariş sepetinin (Sepetim) onaylanması aşamasında Sipariş Özeti (Ürün bilgisi, ürün adedi, fiyatı ve kargo ücreti) görüntülendikten sonra Siparişi Tamamla butonuna tıklanır.
Teslimat adresi (posta kodu, adres ve telefon vb.) ile ilgili alanlar doldurulduktan sonra, ödeme bilgileri kısmında ödeme seçenekleri seçilir ve kart bilgileri girilir. Bu aşamada satın alma özeti kullanıcı tarafından görüntülenerek ön bilgilendirme formu ve mesafeli satışlar sözleşmesi alanları okunduktan sonra onaylanır.
Daha sonra e-posta adresinize siparişiniz alındığına dair bir e-posta gönderilir. Bu e-postanın içerisinde sipariş bilgileri (ürün kodu, ürün adedi, mesafeli satış sözleşmesi vb.) yer almaktadır.
Siparişiniz alındıktan sonra sipariş onayı ve kargo süreçleri hakkında size e-posta gönderilecektir.

Mağazalarınız, internet siteniz ve mobil uygulama kanalları arasında farklı kampanyalar oluyor mu?

Mağazalarımız, internet sitemizden ve mobil uygulamamızdan yapılan alışverişler üç farklı satış kanalı olup, www.victoriassecret.com.tr'de ve Victoria’s Secret mobil uygulamasında sunulan kampanyalar ve promosyonlar mağaza ile bazen farklılık gösterebilmektedir. Bazı durumlarda mobil uygulamamıza özel kampanyalarda yapılabilmektedir. Kampanyaları kaçırmamak için Ticari İleti Onayı vererek, Victoria’s Secret'tan gönderilen e-posta/SMS’leri takip edebilir veya sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Sipariş verildikten sonra hiçbir şekilde adres değişikliği yapılamamaktadır.

Kargonuz, sipariş esnasında girdiğiniz adrese teslim edilmektedir ve bu adres sonradan değiştirilemez. Adresinizi girerken hatalı girdiyseniz küçük düzeltmeler için 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz, fakat farklı bir adrese teslimat talebiniz kabul edilememektedir.

Siparişleri birleştirebiliyor muyum?

Sipariş birleştirme işlemi yapılamamaktadır. Dilerseniz önceki siparişlerinizi iptal edebilir ve siparişlerinizi topluca oluşturabilirsiniz.

Fatura ve teslimat adresim farklı olabilir mi?

Üye girişi yaparak tamamladığınız siparişlerinizde fatura ve teslimat adresiniz farklı olabilir.

Fatura adresimi nasıl farklı girebilirim?

Sipariş tamamlama aşamasında, teslimat adresinizi seçtiğiniz alanda “Fatura Adresim Farklı Olsun” seçeneğini tıklayarak faturanız için farklı bir adres seçimi yapabilirsiniz. Fatura ve teslimat adreslerini farklı girdikten sonra ödeme aşamasına geçebilirsiniz.

Ürünü hediye olarak gönderdiğim kişiye fatura yerine bir belge ulaşacak mı?

Ürünü hediye ettiğiniz kişiye fatura ulaşmayacak, fakat siparişiniz fiyat bilgisi içermeyen bir irsaliye ile gönderilecektir. Bu şekilde hediye gönderdiğiniz kişiye ürünlere ait bir belge de ulaşmış olacaktır.

Ürünü hediye olarak gönderdiğim kişi gerekli olması durumunda iade işlemini nasıl gerçekleştirecek?

Ürünü hediye olarak gönderdiğiniz kişiye ürün ile birlikte irsaliye belgesi de gönderilecektir. Hediye ürünle beraber teslim alınan bu irsaliyenin arkasında yer alan İade Talep Formunu eksiksiz olarak doldurması ve iade edilecek ürün(ler)in Sürat Kargo İade Kodu ile birlikte göndermesi gerekmektedir. İade çeki uygulamamız bulunmadığı için ürün(lerin) tutarı alışverişin yapıldığı kredi kartına iade edilecektir.

Web sitesinde sepete attığım bir ürünü mobil uygulamada da sepetimde görebilecek miyim?

Evet, web sitesi üzerinden sepete atılan ürünler, mobil uygulamaya üye girişi yapıldıktan sonra uygulamanın en altında yer alan “Sepet” sekmesinde görebilecekler.

SİPARİŞ İPTALİ
Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz tamamlandıktan sonra ilk 45 dakika içerisinde siparişinizi web sitesinde bulunan Hesabım – Siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz. Sipariş iptali mobil uygulama üzerinden şimdilik yapılamamaktadır. Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargo sürecinin başlamamış olması gerekmektedir. Siparişiniz onaylanarak kargo süreci başladığında e-posta yoluyla bilgilendirileceksiniz.

Siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?

Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargo sürecinin başlamamış olması gerekmektedir. Siparişiniz kargoya teslim edildiyse, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Sepetimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?

Sepetinizdeki ürünlerde değişiklik yapabilirsiniz, ancak satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.

Siparişimde nasıl değişiklik yapabilirim?

Satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.

Siparişinizin onaylanarak kargo sürecinin başlamamış olması durumunda, aşağıdaki hususlara göre iptal işlemi yapılabilir

1. Siparişinizin tamamını veya siparişinizdeki belirli ürünleri (parçalı iptal) iptal ettirebilirsiniz

2. Çoklu promosyonlu ürünlerde iptal işlemi gerçekleştirilemez. Bu ürünlerin bağlı bulunduğu tüm promosyonlu ürünler iptal edilecektir

İptal işlemleri sadece web sitesi üzerinden gerçekleştirilebilmektedir. İptal işlemini gerçekleştirmeniz durumunda, dilerseniz web sitesi üzerinden yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

Siparişiniz tamamlandıktan sonra ilk 45 dakika içerisinde siparişinizi sadece web sitesinde bulunan Hesabım – Siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz veya siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.


Ancak siparişiniz onaylanıp kargo süreci başladıysa, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

 

Sipariş iptallerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?

Siparişinizdeki ürünlerin tamamının iptal edilmesi halinde, kargo bedeli tarafınıza iade edilecektir.

ÖDEME
Ödemem neden reddedildi?

Ödemelerinizin reddedilmesinin başlıca sebepleri şunlardır: Kredi kartı/banka kartı bilgilerinin yanlış girilmesi, kredi/banka kartı limitinin yetersiz olması vb. Konu ile ilgili detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.

Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Ödeme seçenekleri olarak kredi kartı ve banka kartı kullanabilir ve alışverişlerinizi tercih etmiş olduğunuz ödeme şekliyle tamamlayabilirsiniz.

Yasal olarak taksitli ödeme alternatifi sunulamayan kozmetik dışındaki ürünleriniz için, alışverişlerinizi farklı sepetlere ayırıp taksit seçeneği kullanabilirsiniz.

Anlaşmalı kartlara taksit seçenekleri bulunmaktadır.

Havale ve EFT ile ödeme yapabilir miyim?

Havale ve EFT ile ödeme yapılamamaktadır.

Siparişim alındığında ödeme bilgilerimi değiştirebilir miyim?

Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra ödeme bilgileri değiştirilememektedir.

Promosyon kodu kullanım kuralları nelerdir?

www.victoriassecret.com.tr sitesinde ve Victoria’s Secret mobil uygulamasında kullanılmak üzere müşterilere promosyon kodu verilerek sunulan kampanya ve teklifler sadece online alışverişlerde websitesinde ve mobil uygulamada kullanılabilir. Promosyon kodu iletisinde paylaşılan kampanya kullanım koşulları ve geçerlilik tarihi esas olmakla birlikte aksi belirtilmedikçe farklı kampanyalar ile birleştirilemez. Promosyon kodları sistem tarafından kişiye özel ve anlık olarak oluşturulmakta ve yenisi verilememektedir. Bu nedenle bu kodların alıcı tarafından kaydedilmesi/saklanması gerekmektedir. Her bir promosyon kodu tek seferde yapılacak alışverişlerde sadece 1(bir) kez kullanılabilir. Promosyon kodu kullanılarak oluşturulan siparişlerin iptal veya iadesinde promosyon kodu kullanılmış sayılır, aynı kod tekrar kullanılamaz / yeniden tanımlaması yapılamaz. Promosyon kodu nakite çevrilemez ve para iadesi yapılmaz. Promosyon kodları Victoria’s Secret mağazalarından yapılacak alışverişlerde geçerli değildir.

Promosyon kodunu nereye eklerim?

Promosyon kodunuz varsa, sepet sayfasında sağ tarafta yer alan “Promosyon Kodu” kutucuğunun içine girebilirsiniz. Kodunuzu eksiksiz ve büyük - küçük harflere dikkat ederek girdiğinizden emin olunuz. Kodu girdikten sonra “Ekle” butonuna basarak kullanmış olursunuz.

Promosyon kodlarının çalışmamasının en yaygın sebepleri şunlardır: kullanım tarihinin geçmiş olması, sepetteki ürünlerde geçerli olmaması, sepette başka bir promosyonlu ürün olması, belirlenen sipariş limitine ulaşılmamış olması veya kodun eksik/yanlış girilmiş olması (Promosyon kodunu uygularken büyük-küçük harflere dikkat ederek girdiğinizden emin olunuz)

İki promosyon kodunu birlikte kullanabilir miyim?

Kampanya, promosyon, ödül, puan, hediye çeki,indirim kodu vb. birleştirilerek kullanılamaz.

Promosyon kodumun siparişime uygulandığını nasıl bilebilirim?

Alışverişinizi tamamlamadan önce kodunuzu ilgili ekrana girmenizin ardından toplam sepet tutarınızda promosyon değişikliği uygulanarak ekranınızda görünecektir

Promosyon kodum neden çalışmıyor?

Promosyon kodları tek kullanımlıktır. Lütfen kullanmaya ve ödeme yapmaya hazır olduğunuzdan emin oluncaya kadar kodunuzu kullanmayınız.

Promosyon kodlarının çalışmamasının en yaygın sebepleri şunlardır: kullanım tarihinin geçmiş olması, sepetteki ürünlerde geçerli olmaması, sepette başka bir promosyonlu ürün olması, belirlenen sipariş limitine ulaşılmamış olması veya kodun eksik/yanlış girilmiş olması. Lütfen promosyon kodunu uygularken büyük-küçük harflere dikkat ederek girdiğinizden emin olunuz.

Konu ile ilgili olarak 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Promosyon kodunun satın aldığım tüm ürünlere uygulanmamasının sebebi nedir?

Sunmuş olduğumuz promosyonlar belirli hüküm ve koşullara tabidir ve bu hüküm ve koşulların bir parçası olarak kod herhangi başka kampanya veya promosyon koduyla ile birlikte geçerli olmayabilir veya promosyon kodu sepetinizdeki her ürün için fırsat sunmuyor olabilir. Eğer promosyonu doğru olmayan bir şekilde uyguladığımızı düşünüyorsanız 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Promosyon kodum kayboldu?

Promosyon kodlarınızı mutlaka güvenli bir yere not etmenizi ve/veya promosyon kodu bulunan e-postalarınızı saklamanızı hatırlatırız. Size özel kodlarınızı kaybetmeniz durumunda 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Kredi veya banka kartı bilgilerim kaydediliyor mu?

Üyelerimiz tarafından ödeme yapmak amacı ile verdikleri bilgiler kaydedilmemekte ve aracı finans kuruluşları hariç, 3. şahıslarla kesinlikle paylaşılmamaktadır.

Fiyatlarınıza KDV dahil midir?

İnternet sitemizde belirtilen tüm fiyatlara KDV dahildir.

Masterpass nedir?

Masterpass alışverişlerinizde ödemelerinizi güvenli, kolay ve hızlı bir şekilde yapmanızı sağlayan bir ödeme çözümüdür.

3D Secure nedir?

3D Secure, elektronik ticaret işlemlerinin güvenliğinin artırılması ve kart sahibinin kart güvenliğini sağlamak amacıyla Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş bir ek güvenlik katmanıdır.

Verified by Visa® ve MasterCard® SecureCode® logoları* bulunan sanal iş yerlerinden yapılan alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır. Bu sayede hem kart sahipleri hem de üye iş yerleri olası sahtekârlıklara karşı güvence altına alınır.

Şirket adına fatura kestirebilir miyim?

E-fatura müşterisi iseniz talep edilen bilgileri girmeniz durumunda şirket adına fatura kestirmeniz mümkündür.

Kurumsal toplu satın alma talebinde bulunabilir miyim?

Kurumsal toplu satın alma talepleriniz için bize [email protected] adresinden e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.

ÜRÜN TESLİMATI
Kargo ücretiniz nedir?

Anlaşmalı kargo firmalarımız ve detaylarını altta bulabilirsiniz:

Aras Kurye / Jetizz: 2500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedeli ücretsizdir, 2500 TL’nin altındaki alışverişlerde kargo bedeli 60 TL’dir.

Sürat Kargo: 2500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedeli ücretsizdir, 2500 TL’nin altındaki alışverişlerde kargo bedeli 60 TL’dir.

Yıl içerisinde gerçekleştirdiğimiz ücretsiz kargo kampanyalarımızdan haberdar olmak için e-bültenimize üye olarak tüm fırsatları takip edebilirsiniz..

Teslimat seçenekleriniz nelerdir?

Siparişleriniz kargo ile size ulaştırılmaktadır.

  • Aras Kurye/Jetizz ve Sürat Kargo ile olan gönderimlerinizde 2500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedeli ücretsizdir, 2500 TL’nin altındaki alışverişlerde kargo bedeli 60 TL’dir.

Aras Kurye - Jetizz siparişlerinizle ilgili konularda bu telefon numarasına ulaşabilirsiniz: 0850 215 33 34

Sürat Kargo şubelerine aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz:

https://www.suratkargo.com.tr/BizeUlasin/Subelerimiz

Yukarıdaki kargo firmalarının bulunduğunuz yere dağıtımı olmadığı takdirde, seçtğiniz kargo firmasının size en yakın şubesinden teslim almanız gerekmektedir

Kargomu /siparişimi nasıl takip edebilirim?

Aras Kurye - Jetizz Sipariş Takibi İçin: https://jetizz.com/

Sürat Kargo Sipariş Takibi İçin: https://www.suratkargo.com.tr/kargoweb/bireysel.aspx

Türkiye dışına teslimat yapıyor musunuz?

Yurtdışına ve KKTC’ye ürün teslimatı yapılamamaktadır.

Siparişimi bir mağazaya teslim ettirebilir miyim?

Evet. Siparişinizi Mağazadan Teslim seçeneği ile oluşturmanız durumunda, seçili* tercih edeceğiniz Victoria’s Secret mağazamızdan teslim alabilmenizi sağlayan hizmetimiz mevcuttur.

Siparişim ne zaman teslim edilecek?

Siparişlerinizin ödemesi onaylandıktan sonra 5-8 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde ürününüz hazırlanarak kargoya teslim edilmektedir. Bundan sonraki süreçler ve kargonuzun teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz.

Yoğun kampanya dönemlerinde gösterilen ilgi nedeniyle siparişinizin kargoya teslim sürecinde gecikmeler yaşanabilir. 

Aras Kurye - Jetizz : https://jetizz.com/

Sürat Kargo: https://www.suratkargo.com.tr/kargoweb/bireysel.aspx

Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?

Sipariş verildikten sonra hiçbir şekilde adres değişikliği yapılamamaktadır.

Kargonuz, sipariş esnasında girdiğiniz adrese teslim edilmektedir ve bu adres sonradan değiştirilemez. Adresinizi girerken hatalı girdiyseniz küçük düzeltmeler için 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz, fakat farklı bir adrese teslimat talebiniz kabul edilememektedir.

Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?

Tüm siparişleriniz için teslimat işlemlerimizde standart teslimat süresi geçerlidir. Ürünleriniz 5-8 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya verilecektir. Kargo takibi için siparişinizi aşağıdaki bağlantılardan takip edebilirsiniz:

Aras Kurye - Jetizz : https://jetizz.com/

Sürat Kargo: https://www.suratkargo.com.tr/kargoweb/bireysel.aspx

Birden fazla adrese teslimat yaptırabilir miyim?

Her bir sipariş için tek bir adres tanımlanabilmektedir.

Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?

Siparişlerinizi oluştururken sistemde girmiş olduğunuz adres teslimat adresi olarak kabul edilir ve teslimat sırasında teslimat adresinizde bulunmamanız durumunda, Aras Kurye,- Jetizz ve Sürat Kargo ile iletişime geçerek kargonuzun takibini yapmanız gerekmektedir.

Aras Kurye - Jetizz İletişim Numarası: 0216 537 74 92

Sürat Kargo İletişim Numarası: 0850 202 02 02

Bulunduğum yerde kargo firması yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım?

Siparişlerinizi ulaştıran anlaşmalı kargo şirketleri, Türkiye genelinde teslimat yapabilmektedir. Ancak erişim kısıtı olan/karayoluyla ulaşım sağlanamayan ve merkezi dağıtım bölgeleri dışında kalan köy, kırsal bölge vb. yerlere teslimat yapılamaması söz konusu olabilir. Bu gibi durumlarda, siparişinizi ilgili kargo firmasının yönlendireceği dağıtım şubesinden teslim almanız gerekmektedir.

Paket hasarlı geldi. Teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz

GENEL BİLGİLENDİRMELER
Size nasıl e-posta yollayabilirim?

[email protected] adresimize e-postalarınızı yollayabilirsiniz.

Canlı chat hizmetiniz var mı?

Canlı chat hizmetimiz bulunmamaktadır.

Victoria’s Secret’ta çalışmak için nasıl başvuru yapabilirim?

Victoria's Secret’e iş başvurusunda bulunmak için, markamızın mevcut açık pozisyonlarına ilgili linkten (http://www.shaya.com.tr/tr/kariyer) başvuru yapabileceğinizi belirtmek isteriz.

Bayilik anlaşması ile yaşadığım şehirde Victoria's Secret mağazası açmak mümkün mü?

Shaya, bünyesindeki markaların Türkiye'deki işletme haklarına sahiptir. Markaların uluslararası stratejileri gereği, Türkiye'de mevcut ve açılacak olan tüm markaların mağazaları sadece Shaya tarafından açılabilmekte ve mağaza operasyonları Shaya tarafından yürütülmektedir. Bu nedenle, bayilik anlaşması ile herhangi bir şehirde Victoria's Secret mağazası açılması mümkün değildir

Victoria's Secret’teki deneyimimle ilgili geri bildirim vermek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

Müşteri Hizmetleri ekibimizle 0850 216 87 87 no’lu telefondan ya da [email protected] e-posta adresinden irtibata geçebilirsiniz

Müşteri hizmetleri çağrı merkezinizin hizmet saatleri nedir ve sizinle nasıl iletişime geçebilirim?

Çağrı Merkezimiz resmi tatiller hariç her gün 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Bu saatlerin dışında gerçekleştirdiğiniz aramalar size en kısa zamanda geri dönüş yapabilmemiz için sesli kayıt sistemi tarafından kaydediliyor olacaktır. Ayrıca [email protected] e-posta adresinden irtibata geçebilirsiniz.

Kampanya ve fırsatlarınızdan haberdar olmak için ne yapmam gerekiyor?

Internet sitemizde anasayfada bulunan “Yenilik ve fırsatlardan haberdar ol” alanına e-posta bilginizi girerek bülten gönderim listemize üye olabilirsiniz.
Mobil uygulamamızdan ekranın sağ alt köşesinde bulunan “Diğer” ikonuna tıklayarak,
Eğer Internet sitemize üye iseniz, üyelik bilgilerinizle giriş yaparak “Hesabım > Üyelik Bilgilerim” bölümüne ulaştığınızda ilgili alanları doldurarak da bültenlerimize kayıt olabilirsiniz.

Facebook sayfanız var mı?
Facebook Victoria’s Secret (www.facebook.com/victoriassecretturkey) ve Victoria’s Secret PINK (www.facebook.com/vspinkturkey) sayfalarımızdan bizi takip edebilir, yeni çıkan ürünlerimiz ve kampanyalarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Twitter sayfanız var mı?

Twitter Victoria's Secret sayfası bulunmamaktadır.

Instagram sayfanız var mı?

Instagram Victoria’s Secret (www.instagram.com/victoriassecretturkiye) ve Victoria’s Secret PINK (www.instagram.com/vspinkturkiye)) sayfalarımızdan bizi takip edebilir, yeni çıkan ürünlerimiz ve kampanyalarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

YouTube kanalınız var mı?

YouTube kanalımıza (www.youtube.com/c/VictoriasSecretTürkiye) abone olup, yeni koleksiyonlar ve marka haberleriyle ilgili bilgi sahibi olabilirsiniz

Çerez nedir?

Çerezler, ziyaret ettiğiniz siteler tarafında bilgisayarınıza kaydedilen ve sizin bir sonraki ziyaretinizde sitenin sizi ve tercihlerinizi hatırlamasına olanak veren küçük ve zararsız metin dosyalarıdır. www.victoriassecret.com.tr sitesinde de çerezler bu amaçlarla kullanılmaktadır. Siteyi kullanarak çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez politikanız nedir?

Çerez politikamızla ilgili olarak Çerez Politikası sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

MAĞAZALAR
Mağaza açılış saatlerini nasıl öğrenebilirim?

Size en yakın mağaza açılış saatlerine websitemiz ve mobil uygulamamızdaki Mağazalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz